Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 669

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 674

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 687

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 692

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 697
Renowacja alternatora »   Sen o Mustangu
Warning: Declaration of Suffusion_MM_Walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/library/suffusion-walkers.php on line 17
Sie 032014
 

Ponieważ ostatnio dopłynął zestaw naprawczy alternatora, można było wreszcie się nim zająć. Alternator, który wyjąłem z auta jest oryginalny, sprawny, niestety wygląda koszmarnie. Rozebranie alternatora to prosty zabieg trwający nieco ponad 2 godziny z powodu dziesiątek wykonanych zdjęć poglądowych, aby wiadome było jak go później złożyć – klasyka 🙂 Obudowa alternatora została wyczyszczona stalową szczotką drucianą, następnie położony został lakier żaroodporny w kolorze aluminium. Cewka (uzwojenie) została z zewnątrz pomalowana czarnym lakierem. Następnie wszystkie elementy wewnętrzne zostały dokładnie oczyszczone, nasmarowane i przygotowane do złożenia. Zastosowany został również zestaw naprawczy składający się z nowych łożysk, szczotek i izolatorów obudowy. Całość wyszła w miarę fajnie.

Pozostaje jeszcze tylko dokręcenie koła pasowego i wiatraka oraz… test sprawności, ale to już przeprowadzę w specjalistycznym warsztacie.

 

 Opublikowany przez dnia 3 sierpnia 2014 o 16:35

 Skomentuj