Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 669

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 674

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 687

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 692

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/functions/media.php on line 697
Silnik rozebrany »   Sen o Mustangu
Warning: Declaration of Suffusion_MM_Walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /wp-content/themes/suffusion.4.4.7/suffusion/library/suffusion-walkers.php on line 17
Kwi 072014
 

Krótki raport z placu boju – głównie dla Kolegi Tomka, który dopominał się o aktualizację bloga. Faktycznie, trochę ostatnio zaniedbałem bloga (nie samochód!). W sumie dlatego, że ostatni czas poświęciłem na mozolne szorowanie wszystkich śrub, które wykręciłem z silnika. Zatem nic ciekawego. Ale… udało się zakończyć rozbiórkę silnika. Trochę to zajęło, ale wszystkie części są już wyjęte. Bardzo dobrą informacją jest to, że wszystkie wymiary są nominalne. Również panewki główne. Wał korbowy oraz oraz tłoki / cylindry nigdy nie były regenerowane. Silnik jest w ogólnie bardzo dobrej kondycji. Ostatnio rozebrany silnik został dokładnie wyszorowany. Wszystkie elementy zostały starannie wyczyszczone, odtłuszczone i zabezpieczone. Wszystko zapakowałem do samochodu – za tydzień jedziemy do firmy, która będzie robić wymagane szlify. W sumie jakby nie patrzeć mam w swoim Audi A4 dwa silniki – jeden z przodu, drugi (w częściach, ale zawsze) z tyłu. W sumie prawie 400 koni. I to wszystko w kombi 😉

 Opublikowany przez dnia 7 kwietnia 2014 o 17:05

 Skomentuj