Lis 052013
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJednym z pierwszych elementów zdemontowanych z naszego auta była chłodnica. Ponieważ była oryginalna zapadła decyzja o próbie jej odratowania. Ze względu na agonalny stan konieczna była wymiana rdzenia. Niemniej udało się dobrać identyczny rdzeń – dokładnie taki, jaki stosowano oryginalnie w seryjnej produkcji. Malowanie chłodnicy muszę jeszcze delikatnie dopracować – panowie w tym zakresie się nie popisali. Niemniej odbudowę uważam za udaną. Po kilku drobnych poprawkach będzie idealna.

W ramach ciekawostek… chłodnica posiada nieco nietypową konstrukcję. Zbiornik wyrównawczy znajduje się bowiem w górnej części chłodnicy. W dolnej części natomiast znajduje się zbiornik pozwalający na chłodzenie oleju skrzyni biegów. Takie rozwiązanie „wszystko w jednym”.OLYMPUS DIGITAL CAMERA Może nieco skomplikowane, ale bardzo praktyczne. Wyjęcie z samochodu całego układu chłodzenia sprowadza się do odłączenia 4 przewodów. Proste?

 Opublikowany przez dnia 5 listopada 2013 o 16:49

 Skomentuj